Kılavuzu karga olanın boktan oyunları

Öyle heveslenmiştim ki worms'un 3d si çıkınca, hemen koşup online bir web mağazasından sipariş verdim :) yalana bak, indirdim lan ne var. Mesele sözleri de değildi, oyun bir boktan geldi bana sadece. Oyun satın almayı x mağazından satın aldığım 3.99 TL lik bir oyunu eve geldiğimde 10 dakikada indirebildiğimi gördüğüm gün bıraktım (ağır travmaydı öyle deme). Ne anlatıyodum ben ya ?

Bazı oyunlar çocukluğunu hatırlattığı için oynanır sadece. Worms, Age of Empires, Wolfied, Mario, Pes, Gta falan gibi. Bunların yeni versiyonları efsane durumda olsa da eski versiyonlarını şu zamanın çocuklarına oynatamazsınız büyük ihtimalle. Nosferatu diye bir oyun hatırlıyorum; vampirli falan. 4 bina var girip girip çıkıyorsunuz karanlık temalar berbat efektler ama o zamanlar güzeldi işte. Hatta daha sevimli oyunlar vardı Pac-man falan gibi... Hiç beceremezdim ayrı konu da, bir umut denerdim hep. Zaman bir çok şeyi yok ediyor... Süper mario nun orjinalini bulabilen var mı ? Genelde hep flash versiyonları hep eskisini arattırıyor. O atarilerdeki street figter 2... Binlerce kat üstü de çıkmış olsa o tadı vermiyor arkadaş. Neden ? Çünkü biz çocuktuk, geçmişle ilgili bağlantılarımızı düşündüğümüzde o zamanlarımızı hatırlatır insan beynindeki üçgenler. Aynı tadı 10-20 sene sonra bu dönemin çocukları da yaşayacak.

Eskiyi özlemek... Bugs Bunny yok lan sizin hayatınızda bundan büyük bir kayıp mı olabilir bir insan için :) Öyle internetten açıp izlemekle olmaz, saatini kollayacaksın, gerekirse hafta sonu bile erken uyanacaksın, zamanını ayıracaksın onu izlemek için o zaman. Fedakarlık yapardın mutlu olmak için, sevdiğin bir şeyle denk gelebilmek için. Teknoloji ve değişen nesiller, böyle böyle kocaman bir değişim kaçınılmazlığının birbirini tamamlayan parçaları... Yaşadıklarımız, tecrübelerimiz,bugünümüz insanlığın tarihini oluşturuyor. Anlatmak lazım her şeyi, iyi kötü tüm tecrübeleri. Geleceğin tarihi olurken, hayat döngüsünde kapladığımız yeri, değiştirdiklerimizi, değiştiremediklerimizi...

Dalmışım... :)

Kılavuzu karga olanın boktan oyunları Kılavuzu karga olanın boktan oyunları Reviewed by Adsız on 09:48:00 Rating: 5

Hiç yorum yok

O zaman Nasılsın ?

Icon Icon Icon Icon Follow Me on Pinterest