Happy Tree Friends Ne ayak anlayan var mı ?


Üç mutlu arkadaş, nasıl bi kafayla oluşturulduğunu hala çözemedim. İlgili bir kaç yazı okudum ama nafile. Happy Tree Friends'in ilk yayını 1999'da yapılmış ben yeni keşfediyorum, yazıklar olsun bana. Denk gelmeyen vardır, kafalar kopuyor sürekli bir ölüm kalım savaşı, hannibal a kadar uzanan organ fantezileri falan bi acayip ama çok güzel lan...
Büyükler için yapılmış bir şey olsa gerek diye düşünüyorum, zira çocuğunuza izletmek isteyeceğiniz senaryosu yok. (zira nedir?) Her saniye bir beklenti oluşturulmuş ve reaksiyonlar inanılmaz yaratıcı, öldürme ufkunuzu değil de animasyon ufkunuzu (eğer ilginiz varsa) açacak bir yapım. Müziği gıcık ama akılda kalıcı. Diyalog sıfır, ama çok başarılı. Baya da sağlam bir kadroyla yapılmış yani, tabi millet bizim gibi tek başına, hem modellemeyle hem senaryoyla hem sesiyle hem görüntü ve sahne yönetmenliğiyle tek tabanca uğraşmıyor. Zamanında nasıl bilgisayarlarla nasıl işlere kalkıştığım bilinse, mazoşizm dalında adımı tarihe altın harflerle yazdırırdım...
Neyse sonuç olarak izleyin, çok güzel


Happy Tree Friends Ne ayak anlayan var mı ? Happy Tree Friends Ne ayak anlayan var mı ? Reviewed by Admin on 10:06:00 Rating: 5

Hiç yorum yok

O zaman Nasılsın ?

Icon Icon Icon Icon Follow Me on Pinterest