Dişçi seçimi ve olasılık hesaplama yeteneksizliğim

Ya mantıklı olanı nedir ? İnsan gibi sıra alırsın hangi doktora verirlerse gider paşa paşa kaderine razı olur tedavini olursun dimi. Yok bende öyle kaderci yaklaşımlar, illa üstün sezgi yeteneklerimi kullanıp doktor isimlerinden en iyi olanı seçerim. Dişçi korkusu falan değil ya, ağzımda asfalt çalışması yapılmasına karşı olduğumdan bu tedarikçilik. Aslında herifi ifşa edip başkalarının bu zulmü yaşamasını engellemek var ama, ben çektiysem herkes çeksin ulan diyorum bir yandan da. Neyse o tam isabet verdiğimi düşündüğüm kararın yanlı gururu ve içten içe bir şüpheci yaklaşım da var tamam ama bundan kimsenin haberi yok, kendim bile yüzleşemiyorum kaldı ki sadece isimden çıktım yola peh nasıl yanılmış olabilirim...

Tam sıra bende içeri giricem, böyle elektro şokun etkisini yeni atlatmış da saçlarını düzeltmeye fırsat bulamayacak kadar işine tutkuyla bağlı bir çatlak profesör elinde telefonla bağıra çağıra koridordan cevval bir şekilde uzaklaştı gitti abi. Şöyle bir güldüm geçtim, sıra sayacı mı her ne haltsa ona gözlerimi kilitlemiş durumdayım. Bekle bekle numarada bir değişiklik yok, insan beyni böyle durumlarda gerekli bağlantıyı kurup oradan acilen uzaklaşmanızı gerektiren yolu gösteriyor aslında ama daha sonra çekeceğim eziyeti düşündükçe her şeyi göze alabiliyorum. Abartmıyorum aradan bir saatten fazla bir süre geçince dedim gidip kayıt alan ablalarla bu durumu değerlendireyim, madem artık orada yaşamaya başlayacağım biraz iklimini falan öğreneyim. Sıra ha geldi ha gelecek diye sigara içmeye de çıkamıyorsun ve gitgide vücuttaki artan oksijen miktarı seni Sparta ordusuna bir adım daha yaklaştırıyor. Şu numaratöre diyorum, bi BASSANIZA ARTIK AMINA KODUKLARIM diyesim gelse de efendi bir insanım elimdeki kağıdı gösterip içerde nasıl bir tedavi süreci yaşanıyor ameliyat olsa 1 saatten fazla sürmesinin imkanı yok, doktorlar paydos etti arka kapıdan sessizce çıkıp gittiler de beni mi kekliyorsunuz burada diye içimdeki fırtınayı bastırıp insanca iletişime geçme kararı aldım ve ekledim. -Sıra neden ilerlemiyor ? Doktor bey toplantıda, ya o herif gitse gitse back to the future'ın devamını çekmeye gitmiştir onu o halde kim toplantıya kabul eder diyemiyorsun tabi çaresiz tıbbi bir boyun bükülmesi ile geçtik oturduk. Bir süre sonra geldi benim sezgilerimin on ikiden vurduğu o hastanenin en tedaviye ihtiyacı olan doktoru. Ben adama kızmıyorum daha önce at ticareti ile uğraşmış olabilirsin tabi de dişçilik mesleğine geçtikten sonra biraz üstünden at o psikolojiyi dimi. Burnuma kaç kilo basınç uygulayabileceğini öğrendikten sonra yaşımı söyledi falan. Ben on bin değer biçecek diye beklerken, bugün işlem yapamayacağını yarın erkenden gelmemi söyledi. İnsan böyle durumlarda hapishane şartlarına ne kadar sürede uyum sağlayabileceğini düşünüyor ister istemez. Allahtan hangi hapishanede yatacağımı seçmek gibi bir şansım yok, yoksa bu güçlü sezgi yeteneğimle başıma ne gelebileceğini kestirebilecek bir kahin yok dünya üzerinde. Tabi elimizi doktora bulamadık sonuç olarak ama insanların böyle bir doktora bile ihtiyaç duyduğunu bilmek kaybedilen bir günden daha acıklı bir hikaye aslında...

-Senin dişin mi ağrıyor? Çalıştır arabayı Marty Mcfly önce bi aküyü şarj edelim a.q
Dişçi seçimi ve olasılık hesaplama yeteneksizliğim Dişçi seçimi ve olasılık hesaplama yeteneksizliğim Reviewed by Admin on 05:30:00 Rating: 5

Hiç yorum yok

O zaman Nasılsın ?

Icon Icon Icon Icon Follow Me on Pinterest