Ne oluyor lan size bu a.q yerinde ?

Pokemon go ne olum ? Ben mi anlamıyorum bir tek bu memlekette olan biteni ? Bir yerlerde olduğunuzdan neden başkalarının haberi olması gerekiyor ? Kendi kendinizin reklamı mı olur ? Şirket misiniz birey mi LAN ? Kategorize ettiğiniz hayatlardan daha üstte olduğunuzu düşündüren şey ne ? Senin yediğinden bana ne, benim yediğimden sana ne ? Yar-rock var yen mi ?

-Rouge'luyum ağabey 6-7 liran var mı ? Bira alıcam...

He var a.q evden dışarı uyuşturucu kullanan gençleri askıdan kurtarmak hayaliyle çıkıyorum zaten.
O çocuk bu dünyanın eseri, senin altına yatmak istediğin o para büyüklerinin izniyle roguelandırdılar bedenlerini. O kanları emerek büyüyen insanlar, üzerinde hayranlık uyandıran ihtişamları yaşamları inşa ederken emdiler o çocukların kanını. Kanı maddeye, maddeyi kana buladılar. Bunlara ben mi izin verdim ? Ben mi a.q BEN Mİ ?


Ne oluyor lan size bu a.q yerinde ? Ne oluyor lan size bu a.q yerinde ? Reviewed by Adsız on 05:09:00 Rating: 5

Hiç yorum yok

O zaman Nasılsın ?

Icon Icon Icon Icon Follow Me on Pinterest